2014. május 28., szerda

PSRL WEC - 3. forduló - Monza



A szombaton lezajlott futamra végül is sikerült megfelelő taktikával és tempóval nekivágnunk. Már verseny közben is látszódott, hogy ez a futam sokkal jobban fog végződni, mint a tavalyi (számunkra) horror futam, szerencsére végig kitartottunk és pár apró hibát leszámítva sikerült megszereznünk a kategória első és harmadik helyét!
A Fulmer Racing Team története során először sikerült mind a két autóval felérni a dobogóra, tehát minden dicséretet megérdemelnek pilótáink, gratulálunk az elért eredményhez!

Fulmer Zoltán: "A rám jutó három etapból kettőben jó tempót és stabil köröket sikerült mennem, de sajnos az utolsóban nagyon belassultam, ráadásul egy megpörgést is összehoztam, minek köszönhetően feljött rám David Beranek. Kis híján meg is előzött, de az előzési manőver közben megforgott, az így szerzett előny a futam végéig kitartott és sikerült az első helyen célba érkeznünk."

Fulmer Csaba: "Nagyon jó versenyt futott az egész csapat, nem gondoltam volna, hogy ennyire versenyképesek leszünk. Ebben a szezonban megszereztük az első győzelmünket, Dala és Manci a 3. helyet. Ők is jó versenyt futottak, nekik is gratulálok. Az etapjaim rendben voltak, de amíg én mentem az első helyen, nem tudtam össze szedni a köreimet. Amint Kőszegi Szabolcs megelőzött, nekem is jöttek a jó körök és tartottam vele a lépést."


Pár pillanat kép a versenyről: