2014. november 28., péntek

REKI - GT Challenge: Potrero de los funes 2. forduló


Túl van csapatunk a 2. versenyen is, amit Potrero de los funes pályáján tartottak. Ez a verseny se fog úgy megmaradni a versenyzőink fejében, mint egy ideális verseny, egyedül DARK lehet elégedett, aki az utolsó helyről ért fel a ötödik pozícióba. Cse' az első helyről rajtolva sikerült egy katasztrofális versenyt futnia és csak hetedik lett. Zse' -nek se volt könnyű versenye, de megőrizte rajt helyét a versenyen és 13. lett. A legfontosabb számára, hogy befejezte a futamot, és sok tapasztalatot gyűjtött. Ayrton több kört tett meg a boxban, mint a pályán ennek megfelelően 16. lett. GHOST sajnos nem jutott túl az első kanyaron,  összetörték autóját, és feladni kényszerült a futamot.

Szilassy Arnold - DARK: Amint azt az előző GTC bajnokságban is tettük, az utolsó helyek egyikéről rajtolunk Ghost társaságában. Nem futunk szándékosan időmérőt, igyekszünk a lehető legtöbb izgalmat generálni saját magunknak. Ghost most rosszul jött ki az első kanyarból, sajnos neki ott vége is lett a futamának. Külső ívről előzött, míg a belső íven harcolóknál volt egy kis kocc, és Ghost itta meg a levét. A rajtrács utolsó helyéről már az első körben sikerült szépen előrelépnem. Jó 20 perccel a rajt után már a hatodik helyen kocsikáztam. Sajnos a boxkiállásom nem úgy sült el, ahogy terveztem. monguz sporttárs épp a helyemen tankolt, illetve cserélt gumit, így várnom kellett kereken 14 másodpercet. Ez meg is pecsételte a további menetelésemet. De a végére így is az előkelő 5. pozícióban végeztem.

Fulmer Csaba - Cse': Megszereztem az első helyet időmérőn, aminek nagyon örültem, de ami a versenyen történt, arra már nem vagyok büszke... A rajtot jól kaptam el, de vissza fulladt a motor, és hárman is megelőztek. A második kanyarba úgy tűnt, hogy someday külső ívet választja, és én beférek a belsőre, de nem így történt ennek következtében nem maradt hely, csak a rázón, amin megcsúsztam és többen belém jöttek. Innentől már nem volt mit tenni, körönként 2 mp-el voltam lassabb körönként. Csak a megszerezhető pontok lebegtek a szemem előtt. A 7. hely jutott nekem a verseny leintésekor.



A futam TV közvetítései: