2014. december 19., péntek

REKI - GT Challenge: Bahrain 3. forduló eredménye

A harmadik forduló is hozott izgalmakat, és végre egyik csapattagunk sem esett ki. Sajnos a verseny közvetítése elmaradt technikai gondok miatt, így csak a cikk végén található képekkel tudjuk illusztrálni az izgalmakat.
Az időmérő edzésen nem születtek nagy meglepetések. RedBull elért harmadik rajtpozíciója nem is, de az ideje meglehetősen elmaradt a várakozásoktól.
Az időmérő végeztével megszerzett rajtozícióink: Cse' 1., Ghost 4., Ayrton 10., Zse' 11. és Dark a tervezett utolsó (16.) helyről indult.
A versenyt simának mondható versennyel Cse' nyerte, mögötte Ghost ért célba, viszont a BT megbüntette a pályán elkövetett manővere miatt. Dark egy elég eseménydús versennyel feljött a 6. helyre. Ayrton a 7. helyen futott be, de egy komoly balesetet okozott, így a BT őt is megbüntette. Nem először volt büntetve, így komolyabb retorziók várnak rá, tehát a helyezése még nem végleges. Zse' a 8. helyen Ayrton mögött ért célba, így valószínűleg neki se végleges az elért helyezése.

BT büntetései:
Ghost
+30mp
Büntetés : A rajt után második kanyarban kigyorsításon ráhúzza versenyzőtársára az
autót és nem hagy neki helyet.
A BT szabálytalanságot állapít meg, mivel mindkét autónak volt elég hely a kanyarban. A
következő kanyarkombinációkban pedig lett volna lehetősége előzni.

Ayrton
+1p
Büntetés a futam végeredményéhez plusz 10 rajhelyes büntetés a következő futamon ahol
rajthoz áll.
Ayrton a szabályok folyamatos megszegése és rajtbaleset okozása miatt kapott büntetést.
Mongunzt a rajt után fékezés nélkül lökte ki, majd még három autón megpattanva haladt tovább.
A Bírói testület Ayrtont fokozottabb odafigyelésre és óvatosságra kéri.



Szilassy Arnold - DARK: Csak a szokásos :) Gyakorlásra szánt idő egyenlő a nullával. Start előtt 2-3 órával kezdtem meg a felkészülést. Szerencsémre Ghost kész setuppal várt, ami a megszokottak szerint tökéletes volt. Időmérő kihagyva, rajt az utolsó helyről. Az első körökben voltam tetőn is, történt ugyanis, hogy a "dugóhúzó" résznél megpöckölt Someday, így a rázókő felborított. A verseny menete innen szinte megegyezett az előző (Potrero) versenyével. Körről-körre pozíciókat javítottam.  Annyi nehezítés volt mindösszesen, hogy a felváltásnál a rendszer (DFGT) 2, rosszabb esetben 3-at váltott egyszerre. A kigyorsításaim ezzel egyenlőek voltak a nullával. Csak emiatt nem tudtam az 5. helynél előrébb végezni a végén!

Fulmer Csaba - Cse': Az időmérő és a verseny is a legjobban sikerült, mindkettőn megszereztem az első helyet. A verseny nem volt túl izgalmas, csak tartanom kellet a megszerzett előnyömet, előbb Csigi, majd Ghost ellen. Figyelnem persze kellet, mert az üldözőim nemigen hibáztak, így nekem sem szabadot. Végig nyomás alatt voltam, ami sokat segített a koncentrálásban. Összetettben is átvettem ezzel a győzelemmel a vezetést.


Pár pillanat kép a versenyről: