2015. január 4., vasárnap

REKI - GT Challenge: Denver 4. forduló eredménye

Egy roppant izgalmas 4. fordulón vagyunk túl a REKI GT ligájában. Teljes létszámmal kezdtük meg a viadalt, ismét hiányosan fejezetükbe.
Az időmérőn nem történt különösebb meglepetés, bár FZ remek 2. rajthelye figyelemreméltó, őt még ebben a szériában nem láttuk ilyen előkelő helyen.
A rajtsorrend: Cse' 1., Zse' 7., Dark 8., Ayrton 15.(büntetés miatt) és Ghost a tervezett utolsó (16.) helyről indult.
A verseny Cse' és FZ nagy csatáját és Dark nagy felzárkózását hozta. Ayrton is feljött, de sokat hibázott. Zse' nagyon jó helyen autózott, csak ő is hibázott.

Végeredmény: Cse' 2., Dark 3., Ayrton 4., Zse' 10. és Ghost sajnos az első körben kiesett.

Fulmer Csaba - Cse': Ez a verseny számomra lutri volt, mert egy könyök műtét után lábadoztam, így nem vártam sokat. Ennek ellenére a rövid felkészülés jól sikerült és a könyököm is bírt kisebb etapokat. Az időmérő tökéletes volt, elhoztam az első helyet. Versenyen már nem volt olyan könnyű dolgom, mert FZ-nek nagyon jó tempója volt és le is rajtolt. A verseny első felében nem is tudtam megelőzni, pedig kiállás előtt gyorsabb lettem volna. A kiállást FZ után hajtottam végre 1 körrel, hogy elé vágjak, ami sikerült is és eltudtam szakadni tőle. Azonban a hajrára előbb koptak el a gumijaim és utolért és egy hiba után mégis előzött. 2-3 körrel a vége előtt ismét előzési távolságban autóztam, de ismét hibáztam. Nagyon izgalmas csata volt és élveztem is, de be kellet érjem a 2. hellyel. A végére nagyon elfáradt a karom.