2014. július 4., péntek

PSRL WEC - 4. forduló - Le Mans



Az előző futamon boxban való gyorshajtásért +10 másodperces büntetést kaptunk, ami pont ahhoz volt elég, hogy a hivatalos végeredmény szerint a második helyre csússzunk vissza. Éppen ezért nagyon fűtötte csapatunkat a bizonyítási vágy, amit az előkelő második (#215) és hatodik (#269) rajtpozíció csak tovább erősített. Az idők alapján úgy tűnt, hogy #215-ös autónak a versenyen lesz esélye a győzelemre, de a futamon semmi sem jött nekik össze. A tempó nem volt elég erős, az autóval pedig többször is koccantak, ami nem tett jót a végsebességnek, mivel az kulcsfontosságú volt ezen a pályán, így meg kellett elégedniük a bronzéremmel.
A #269-es kocsi szintén küzdött pár problémával, de a 4. helyet sikerült megszerezniük.
A futam után a bajnokságban összesítésben mindkét autójával dobogón van a csapat (2. és 3. hely), ezt feljebb tornázni már nagyon nehéz, de ezeknek a helyezéseknek a megtartásáért pilótáink mindent meg fognak tenni.

Futam utáni nyilatkozatok:

Fulmer Csaba: "Nagyon sokat vártam ettől a versenytől és nagyon nagy csalódás volt számomra. A felkészülés is szörnyű volt hisz nagyon sok műszaki hiba hátráltatta és nem is tudtuk a már jól megszokott teszt periódust végig végig vinni. Ennek ellenére bizakodó voltam. Verseny első órájában a cél az autó óvása volt, ez annyira nem sikerült hogy a 2. körben egy váratlan kicsúszás előttem fékezésre kényszerített és kibillent az autó az egyensúlyából és a falnak csaptam... Ezek után a végsebesség mellet a kanyar stabilitásból is vesztettünk és ezzel szinte minden reményünk el veszett a jó eredményre.Ennek tudatában a 3. és a 4. hely jó eredmény a csapattól. Nem élveztem ezt a versenyt, de ezzel már nem kell foglalkozunk, hanem a soron következő Silverstone-i futamra és arra, hogy a csapat a bajnokságba megtartsa a 2. és 3. helyet."

Fulmer Zoltán: "A futamról sok mindent nem tudnék elmondani. Egy borulást leszámítva stabilan mentem, de ez sajnos kevés volt a versenyképességhez. Nem vagyok elégedett, többet akartam kihozni magamból is és a versenyből is."

Pár pillanat kép a versenyről: