2014. február 20., csütörtök

DRF DTM - Zandvoort



A zandvoort-i futamra elég foghíjasan érkeztünk, a résztvevők száma talán az eddigi legalacsonyabb volt ebben a bajnokságban, többek között Ati és Nigi is kihagyták ezt a versenyt.
Az időmérő edzésen egészen szép eredményt sikerült elérnünk, Csabi 2., Jani 3., Zoli pedig az 5. helyre hozta be a vasat.
A rajt után pár körig jól tartottuk magunkat az első ötben, aztán egy sajnálatos koccanás miatt Jani (Kapitány Ignáccal egyetemben) hátrébb esett, majd Fövényessy Szabolcs, Csabi és Zoli hármas csatája következett, amiből Zoli egy hibával hamar kirakta magát.
Pár körrel később az egyik balos kanyarban Fovényessy Szabolcsot megpöckölte Csabi, aki egy körrel később sportszerűen bevárta, ami által viszont visszaesett a 7. helyre, közvetlenül Jani elé. Innentől kezdve Ők ketten felzárkózással töltötték az idejüket, míg Zoli ölébe belepottyant a vezetés.

Csabi és Jani folyamatosan jöttek fel, az utolsó 10 körre Csabi már a második helyen haladó Kapitány Dánielt ostromolta, akit az utolsó körre sikerült is megelőznie, de amaz az utolsó körben egy bodycheck-el falnak küldte, az autója ripityára tört és csak a 8. helyen tudta befejezni a versenyt. Jani így a 4. helyre érkezett be, Zoli pedig a szezonban először győzelmet ünnepelhetett!


Verseny utáni nyilatkozatok:
Fulmer Zoltán: "Erre a futamra elég minimális felkészülést tudtam magam mögött, így a futamra mindenképpen stabil teljesítménnyel akartam előrukkolni, hogy ne járjak úgy, mint a hétfői Simco versenyen. Ennek megfelelően a kvalifikáción is inkább biztonsági köröket futottam, de ahogy egyre jobban rázódtam bele, jöttek a jobb körök is. Az időm nem volt rossz, az 5. hely reális volt. A futamon jól rajtoltam, rögtön az első kanyarban fogtam egy pozíciót, de a második körben belehibáztam és visszacsúsztam egy helyet. Majd Jani és Kapitány Ignác kicsúsztak így megindulhattam Csabira és Fövényessy Szabolcsra. Pár kör után befogtam őket, de túl sokat kockáztattam és visszaestem megint az 5. helyre. Onnan újra nekilendültem és Csabiék koccanása miatt a kerékcserék után áttudtam venni a vezetést, amit a végéig sikerült megőriznem." 

Fulmer Csaba: "Ez a futam nagyon jól indult, jókat csatáztam, sajnos Szabit kilöktem és meg is vártam. Kezdtem feljönni, de az utolsó körbe kilöktek... Nem tudok erre mit mondani, mert mérges vagyok. Annak nagyon örülök, hogy Zoli jól szerepelt és megszerezte élete harmadik egyéni győzelmét." 


A verseny közvetítése: