2014. február 14., péntek

SIMCO DTM - 4. forduló - Brands Hatch Indy



Túl vagyunk egy újabb SIMCO-s futamon, aminek vélhetően az egész mezőny örült, A Brands Hatch-i pálya  rövidsége ellenére nagyon techinkás. Egy apró hiba és súlyos másodpercekkel lesz rosszabb a körünk. Márpedig körből volt elég, szám szerint 94!

Időmérőn Cse' a 6., Ze' a 7. míg Dala a 10. helyt szerezte meg, innen várhatta a folytatást.
A verseny nagyon kaotikus volt, 30 induló egy ilyen rövid pályán, ahol az előzés szinte lehetetlen... Ehhez mérten a mezőny fele hamar kiesett és hozzávetőlegesen 16-18 versenyző volt aktív tagja a versenynek. Sajnos Ze' is benne volt, aki sokat hibázott és a többi versenyző is segített Neki a verseny feladásában. Cse' végig harcolt a 2. helyért, de volt pár hibája, így nem sikerült a tempó előnyt pozícióra váltani. Dalának se ez volt a legemlékezetesebb versenye. Járt ő mindenhol csak a holdon nem, de ennek ellenére behozta a 9. helyre a járművet.
A végeredmény még nem hivatalos.

Verseny utáni nyilatkozatok:
Fulmer Csaba: "Az időmérőedzés rendre nem sikerül, ez most se volt másképp... Ez nem is zavarna, ha ebben a bajnokságban nem osztanának érte pontot. A versenyt a 6. helyről kezdhettem, a rajt után meg is tartottam ezt a pozíciót. Többen kiestek előlem és harmadik helyen mentem ami jó, de előttem Pintér Roland ment, lassabb volt, de megelőzni nem tudtam, mert ezen a pályán egyszerűen nem lehetett előzni. Nem tette meg azt a szívességet, hogy hibázzon ezért neki gratulálok nekem meg maradt a 3, hely"



Fulmer Zoltán: "Kivételesen sikerült összeraknom egy jó időmérős kört, így a 7. helyről vághattam neki a futamnak. De sajnos már az első kanyarban eldobtam a vasat, aztán még vagy kétszer. A pontot az i-re egy rosszul kimért első kanyar tette (előzni próbáltam, de hogy miért pont ott, meg nem tudom mondani így utólag se), amivel sikeresen lezúztam a futóművet, a nehezen irányítható autóval pedig falnak mentem és letört a kocsi eleje, ekkor úgy döntöttem, hogy jobb a békesség és feladom a futamot. Kár volt érte, nagyon sokat készültem a futamra, talán 400 körnél is többet mentem... Nem is tudom mikor adtam fel utoljára futamot, de sajnos ez így alakult. Majd legközelebb."

A verseny közvetítése: