2014. február 7., péntek

Múzeum, 1. rész

Csapatunk tagjai már a Fulmer Racing Team megszületése előtt is versenyeztek együtt, egymás ellen, szerencsére gyakran eredményesen is. Ezen időszakot szeretnénk felidézni új retro rovatunkkal. Régi felvételekkel, egy-két emlékfoszlánnyal, és lehetőség szerint számosított eredményekkel emlékezzünk meg a lassacskán múltba vesző futamokról.

Rögtön az első részben az egyik legrendhagyóbb végeredményt hozó versenyt hoztuk el nektek, amit a Hungarian Deutsche Tourwagen Masters League (HDTML) 3. szezonjának keretein belül rendeztek Norisring-en, 2009.12.07-én. A végeredmény azért rendhagyó, mert általában ritkán végzünk Csabi előtt, de jelen esetben mindketten elé tudtunk kerülni, ráadásul Jani nem is akárhogyan!
A futam összefoglaló videóját régi barátunk/ellenfelünk Kun Ádám (Bonfire) készítette, amit itt tekinthettek meg:



A végeredmény:
1. Fulmer Zoltán (Audi Sport Team Phoenix #15) 59:07.373
+0:07.675
2. Dalanics János (GQ/Stern AMG Mercedes #17) 59:15.048
+0:00.020 (!!!)
3. Fulmer Csaba (Audi Sport Team Phoenix #14) 59:15.068


Fulmer Zoltán így emlékszik vissza:
"Ennek a ligának az előző szezonja végén kezdtem el igazán ráérezni a DTM világára. Ebben a szezonban nagyon hasítottunk, sok közös dobogót elértünk, de mindig Ő végzett előrébb. Aztán jött mindkettőnk egyik kedvenc pályája a Norisring és életemben először legyőztem egy futamon. Mindennek tetejébe még a versenyt is megnyertem.
A legneccesebb (és valószínűleg döntő) rész az volt, amikor Janival koccantunk a célegyenesre való kigyorsításnál (a videón 3:13-tól), onnantól már nem tudott elém kerülni én meg hiba nélkül végigmentem.
A szezon végén ugyan az egyéni bajnoki címét nem védte meg Csabi, de helyette elhoztuk a csapatbajnoki kupát."