2014. március 3., hétfő

DRF DTM - Hockenheim

Előzetesen utolsónak tervezett, de végül utolsó előtti futamához értünk a DRF liga DTM bajnokságában. A rajthoz tőlünk Jani, Csabi, Zoli és Nigi állt fel a 2., 3., 4. és 13. pozíciókba. A rajtot olyan jól kaptuk el, hogy Csabi és Jani egymást lökték ki, Zoli majdnem szintén belekeveredett ebbe a koccanásba, de szerencsére megúszta. Nigi viszont piszok jól jött el és az első kör végére feljött Zoli mögé a 4. helyre.
Ezt követően Csabi és Jani elkezdték a felzárkózást, Nigi sajnos kicsúszott, Zoli pedig tartotta a 2. helyet Banic Róbert előtt, aki az első kiállás előtt kicsúszott és feladta a versenyt.
Aztán a kerékcserék után Csabi megelőzte Zolit, feljött a második helyre és megindult Kapitány Ignác után, aki pár körrel a vége előtt hibázott, Csabi pedig elé került, de ő is megcsúszott, vissza került Ignác mögé, az utolsó körben pedig sajnos kilökte, így a győzelmet Zoli szerezte meg, Csabi beengedte Ignácot a második helyre, Ő maga pedig a 3. helyen fejezte be a versenyt, Jani az 5. lett, Nigi pedig beevickélt a 10. helyre.
A végeredmény nem hivatalos, Csabival szemben óvást nyújtott be Kapitány Ignác.

Verseny utáni nyilatkozatok:
Fulmer Zoltán: "Pocsék versenyem volt, 41 és fél körön keresztül próbáltam Kapitány Ignácra felzárkózni, de nem sikerült, sőt, Csabi is leelőzött a mezőny végéről felzárkózva. Aztán az ölembe hullott a győzelem..."

Fulmer Csaba: "Az időmérőm jól sikerült és a 3. hellyel elégedett voltam. A verseny már nem sikerült olyan fényesen, hisz az első kanyarban úgy láttam, hogy hárman fogunk elfordulni (és én voltam kívül), ezért szélesen vettem a kanyart, hogy ne legyen baj, de pont ebből lett... Hozzá értem a fekvő rendőrökhöz és megforogtam és ezzel mást is veszélyeztettem. :( Sajnos itt nem ért véget, mert a verseny hátra lévő része jól sikerült és 2. helyen haladtam, de az a fránya utolsó kör. Ezúton is elnézést kérek Kapitány Ignáctól, mert a heves csatában benéztem egy féktávot és kilöktem. Így ő is én is elvesztettük az első helyet. Ő második, míg én a harmadik helyen értünk célba." 

Szilassy Arnold: "Ahhoz képest, hogy az időmérő előtt 1 órával kezdtem meg a felkészülést, jó kis versenyt futottam. Azt azért tudni kell, hogy itt már mentünk egyszer, ezáltal volt kész verseny setup a kocsira. Az időmérőn nem volt szándékomban az indulás, így a szerverre az utolsó pillanatban érkeztem meg. Rajt a sor végéről. Általában ésszel kezelem a rajt utáni köröket (sokakkal ellentétben), így fel is jöttem a negyedik pozícióba. Azonban egy rázókő beforgatott a saját butaságom végett, így visszaestem a sor végére. Innen jött volna a felzárkózás.... de gyakorlás nélkül ez csak elméletben maradt meg :) Összességében nem bántam meg, hogy mégis rajthoz álltam!"


A verseny közvetítése: