2014. március 2., vasárnap

SIMCO DTM - 5. forduló - Hockenheim


Hétfőn SIMCO DTM liga féltávjához érkeztük ahol a csapat tagjai kimagaslóan szerepeltek. Csaba nagy meglepetésre az első helyet szerezte meg a rajtrácson, Zoli 13. míg Jani a 15. lett.
A verseny jól indult, Cse' megtartotta az első helyet, Ze' és Dala elkerülték a verseny balesetet és ők is az első 10-ben találták magukat. Cse' visszaesett, de vissza szerezte a vezető pozíciót, míg Ze' és Dala zárkóztak fel a jó verseny tempójúnak köszönhetően. Végül a Fulmer Racing Team eddigi legkimagaslóbb eredményét érte el ebben a ligában, hisz Cse' megnyerte a futamot, Ze' az 5.-ként és Dala pedig 8.-ként futott be.

Verseny utáni nyilatkozatok:
Fulmer Csaba: "Csodálatos nap volt számomra, végre minden összejött. A időmérőedzésen sikerült megszerezni az első helyet. Ennek nagyon örültem, hisz mostanában nem sikerültek a kvalifikációim. A verseny is jól kezdődött, tartottam az első helyet, de 2-3 lag miatt veszettem 2 pozíciót. Egyet vissza is vettem azonnal, Tim Gabi pedig később hibázott, így újra vezettem a versenyt. A tempóm végig jó volt és csaknem 10 másodperccel vezettem, mikoris meg pördültem a nagy sietségben. Összességében nagyon örülök az első helynek, hisz a dobogó környékén mozogtam eddig is és ebben az erős mezőnyben ez jó eredménynek számít."


Fulmer Zoltán: "Nagyszerű versenyt sikerült futnom a 13. helyről indulva. A rajtnál Janival szerencsére ki tudtuk kerülni a nagy baleseteket, így hamar sikerült előrébb kerülni. A verseny elején teletankkal tudtam tartani a tempót az élmezőnnyel, de mint mindig, most sem tudtam kihasználni a fogyó üzemanyag adta lehetőségeket. Az utolsó 5-10 körben folyamatosan jött fel rám Szentpéteri Péter, én pedig igyekeztem elmenni Vozár Tamás mellett, amit szerencsére sikerült is, ennek eredménye lett az 5. hely."

Verseny összefoglalója: