2014. március 10., hétfő

Múzeum, 2. rész

Csapatunk tagjai már a Fulmer Racing Team megszületése előtt is versenyeztek együtt, egymás ellen, szerencsére gyakran eredményesen is. Ezen időszakot szeretnénk felidézni új retro rovatunkkal. Régi felvételekkel, egy-két emlékfoszlánnyal, és lehetőség szerint számosított eredményekkel emlékezzünk meg a lassacskán múltba vesző futamokról.

Nigit és Atit a Reki rFactor Ligán keresztül ismertük meg, itt versenyeztünk először együtt a GT Challenge bajnokságban. Itt kétféle autó volt, egy könnyebben (2-es) és egy nehezebben (1-es) vezethető, illetve volt pár apró különbség a márkák között is. Akik a bajnokság első 15 helyén voltak, ők a nehezebben vezethető autót kapták versenyre.
A képzeletbeli SLORacing Park nevű pályán 2012.08.12-én megrendezésre került versenyen Csabi, Zoli, Nigi és Jani állt rajthoz, Zoli kivételével mindenki 1-es autóval indult.
Az autó nyújtotta előnyöket Zoli az időmérőn nem tudta maradéktalanul kihasználni, 2. lett Csabi előtt, Nigi 7. Jani pedig 11.
A versenyen viszont Zoli már magabiztos vezetéssel rukkolt elő, a rajtnál jól jöttek el Csabival, aki ugyan megelőzte, de a harmadik kör végére testvére mögé került és ezt követően a semmiben autózott (előtte-mögötte senki), Jani a 11. rajt pozícióból küzdötte fel magát, míg Nigi az elején hibázott és onnan kellett szintén előre törnie. A futamot végül az első négy helyen zártuk Zoli, Csabi, Nigi és Jani sorrendben.

A futam közvetítése:

A végeredmény:
1. Fulmer Zoltán (Fulmer Racing F430) 60:08.997
2. Fulmer Csaba (Fulmer Racing F430) +0:36.853
3. Szilassy Arnold (Ne-Tudd+ 1) +0:59.576
4. Dalanics János (Dala Racing) +1:04.215

Fulmer Zoltán: "A verseny előtt Csabi majdhogynem rám parancsolt, hogy ezt nekem meg kell nyernem. A rajt után még nem voltam biztos benne, hogy sikerül, de ahogy fogytak a percek a futamból és nőtt köztünk a különbség, már elérhetőnek tűnt a győzelem. Szerencsére nem hibáztam és sikerült egész meggyőző előnyt kiautózni."

Szilassy Arnold: "Még rémlik "régről" a futamunk :) Tőlem szokatlan módon beugrottam a rajtnál, így az első kör végén már jöhettem is a boxba egy áthajtásosra. Ez a plusz egy kiállás alaposan felborította a versenytaktikámat. Bízva a versenytempómban, megkezdtem a felzárkózást az utolsó helyről. Szépen haladtam is pozícióról pozícióra egyre előrébb. A szerencse is mellém állt, ugyanis a véghajrában ketten (monguz,someday) is kiestek előlem a nem megfelelő gumihasználatnak köszönhetően. Így a verseny végére az "utolsóból lesznek az elsők" alapon feljöttem a harmadik helyre."

Fulmer Csaba: "Nagyon izgalmas versenynek nem mondanám, mert ha jól emlékszem 1 előzésem sem volt, de végig koncentrálnom kellett mert kellettek a pontok hogy Atit és Nigit megfogjam a pontversenyben. A pálya nagyon tetszett és jó volt rajta menni."