2014. március 13., csütörtök

SIMCO DTM - 6. forduló - Zandvoort


Nem alakult túl fényesen versenyzőink számára a zandvoort-i futam, mindhárom pilótánkat kisebb-nagyobb ütközések hátráltatták, így nem sikerült kihozniuk a bennük rejlő sebességet, de azért a legjobb 10-be pont bele tudták préselni magukat. Az előző futam megnyerése után most sajnos csak a 6. helyre tudta behozni a kocsit Csabi, míg Zoli és Jani a 9. és 10. helyeket zsebelték be.
Remélhetőleg a következő, norisring-i versenyen már előkelőbb pozíciókért tudunk harcolni, de ehhez egy sokkal "eseménymentesebb" futamot kell produkálnunk, ugyanis minden apró hiba sokat számít.

Verseny utáni nyilatkozatok:
Fulmer Csaba: "Az időmérő nem úgy sikerült ahogy szerettem volna és nagyon sokan be kerültek elém... A rajt se volt az igazi, mert még pozíciót is vesztettem, de később vissza szereztem. A futam elején nagyon jó tempóm volt, de kamatoztatni nem tudtam, mert volt alkalmam előzni, sőt vissza csúsztam egy próbálkozás után. Ennek ellenére szépen zárkóztam fel, de akkor jött egy lekörözött, aki az egyik kanyar után keresztbe állt előttem, nem tudtam kikerülni és rommá törtem az autómat. Innentől csak a célba érés volt a cél."


Fulmer Zoltán: "Jól rajtoltam, sikerült pozíciót is nyerni, de aztán sajnos kilöktek a 3. körben, majd egy félreváltás miatt megcsúsztam és hárman is nekem jöttek. Emiatt ideje korán kellett megejtenem az első kiállásomat, hogy megjavítsák a sérült autómat. A korábbi kiállás miatt a maradék két etapomat el kellett nyújtani és ez a tempóm rovására ment. Kár érte, szerintem képes lettem volna egy jobb eredmény elérésére, de legalább mozgalmas volt a felzárkózás."

Verseny összefoglalója: