2014. március 19., szerda

DRF DTM - Brands Hatch - Szezonzáró

A hétvégén befejeződött a DRF DTM bajnoksága a Brands Hatch-i versennyel. Sajnos a mezőny létszáma megcsappant az utolsó futamra, de az izgalmak nem maradtak el. A versenyt Ze' nyerte, Cse' lett a második és Dala pedig az 5.
A bajnokságban Fulmer Csaba végzett az első helyen Fulmer Zoltán előtt és ezzel a csapat pontversenyt is ők nyerték. Sajnos Dala lecsúszott a 3. helyről 1 ponttal, de a 4. hely is szép teljesítmény. Hivatalos végeredmény még nincs meg, így Ati és Nigi végső helyezését csak hozzávetőlegesen tudjuk, hogy a 7. 8. hely körül lesznek, de ők nem teljesítették az egész szezont.

Verseny utáni nyilatkozatok:
Fulmer Zoltán: "Ha a rajtot picit jobban kapom el, a harmadik helyen is fordulhattam volna az első kanyarra, de így sem panaszkodhatom, a hetedikről fel tudtam jönni a negyedikre. Az előttem levők közül Fövényessy Szabolcs hamar kicsúszott, Kapitány Ignácot pedig elég sokára sikerült megelőznöm, így esélyem sem lett volna befogni Csabit, aki nagyon meglógott közben. Szerencsémre átállt 3 kiállásos taktikára, így sikerült a végére elé kerülnöm és megszerezni a győzelmet.
Ezúton is szeretnék gratulálni Neki az egész szezonban mutatott teljesítményéhez és a megszerzett bajnoki címhez, megérdemelte."

Fulmer Csaba: "Nagyon jó verseny volt, 3 kiállásos taktikák választottam, jó is lett volna, ha nem rontom el a 2. kiállítást... Nem baj, a bajnoki cím megvan, öcsémre nagyon büszke vagyok, mert nagyon sokat fejlődött, nem hiába ő lett a második a bajnokságban és nagyon megbízhatóan versenyez. Jó volt a egész szezon, nagyon élveztem." 



A bajnokság végeredménye:
(Hamarosan frissül)


A verseny közvetítése: