2014. április 10., csütörtök

SIMCO DTM - 8. forduló - Nürburgring


Az utolsó előtti 8. viadalon csak Cse' és Dala képviselte a csapatot. Az időmérő jól sikerült, Csaba elhozta a pole-t, Jani pedig a 8. lett. Versenyen az első 10 kör a lehető legjobban telt, de ami utána jött, azt nehéz lesz elfelejteni. Cse' gumijai elfogytak, de ami még ennél is rosszabb, a vetélytársaké nem. Próbálta kompenzálni egy korábbi kerékcserével, ami időlegesen megoldotta a bajt, de végleges megoldást ez sem jelentett. A második kiálláskor nem hogy utolérte Kiss Balázs Cse'-t, hanem meg is előzte. Leitner is befogta pár kör múlva, de ha ez nem lett volna elég, a csatában Cse' meg is forgott, ezzel nagyon lemaradt, így Czimer és Pintér is elment mellette. Sajnos később Pintért kilökte, amiért valószínűleg majd büntetés jár. Végül negyedik helyen ért célba, de sajnos ez még változhat. Vélhetően a bajnokság második helyét is átvette ezzel Kiss Balázs.
Dala ennél "szerencsésebb" helyzetbe került, ugyanis nem a gumi volt a problémája, hanem a lekőrözöttek, akik nem igazán voltak a helyzet magaslatán... 6-7-8. helyért harcolt a mezőnyben, kiegyensúlyozottan kergette ellenfeleit, bár nem hiba mentes versenyzéssel, de 8. helyre hozta be az autót.

Verseny utáni nyilatkozatok:
Fulmer Csaba: "Nagyon jól indult az időmérő, hisz megnyertem, és a versenyem is, de akkor jött a gumi kopás... Ideges lettem, mert másodszor futok bele abba, hogy az etapok második felére nekem elfogy a gumim a többieknek meg nem... mindkétszer vezettem a versenyt... Ezáltal az etapok végén lassabb voltam Kiss Balázsnál és Leitner Norbinál is.
Mindketten megelőztek, ráadásul össze értünk Norbival és én megpördültem.
Ezután teljesen szétestem és Pintér Rolandot is meglöktem a célegyenes végén, amit nem nem akartam... Elnézést kérek tőle!"

Verseny összefoglalója: