2014. március 31., hétfő

SIMCO DTM - 7. forduló - Norisring


Elérkezett sokak kedvence, Norisring. A csapat tagjai egy kimerítő 12 órás futam után érkeztek és nem igazán tudtak felkészülni a versenyre. Ennek ellenére Cse' a 3., Dala a 6. és Ze' a 10. helyről rajtolhatott. A futam nem volt annyira szoros, mint amire számítani lehetett, mert elégé szétszóródott a mezőny ezen a rövid pályán is. Sok volt a hiba és a lekőrözés, a fiúknak ennek megfelelően kaotikus élményeik voltak. Cse'-nek volt talán a legkevesebb gondja, ha nem számítjuk bele azt, hogy a mezőnyben inkább hátrafelé mozgott, mintsem előre. Dalának és Ze'-nek kellett küzdeni. Nem ez a verseny lesz az, amelyet évek múlva is emlegetni fog a csapat. Cse' a 4., Dala a 7. és Ze' a 9. helyen zárta a futamot.

Verseny utáni nyilatkozatok:
Fulmer Csaba: "Sajnos nem tudtam tesztelni a versenyre és egy vezethető setup-ot csináltam, de lassú volt. Ennek tudatában elégedett vagyok a 3. rajtpozíciómmal, ennél többet nem tudtam volna kihozni belőle. A verseny nem indult jól, mert beragadtam, de ez még nem lett volna baj, egyszerűen lassú voltam, a gumi 15 kör után 2 tizedet lassult körönként és ez pont elégvolt arra hogy Czimer Gabi és Kiss Balázs feljöjjenek rám és meg is előzzenek. Minden etapban ez volt, így esélyem sem volt behozni őket. Végül 4. lettem, ez még elég, hogy tartsam a 2. helyet a bajnokságban."

Fulmer Zoltán: "2 nappal azután, hogy több, mint 5 órát vezettem, nem voltam a toppon. A mod sem fekszik igazán, az autó sem volt jó, kedvem sem volt versenyezni, így nem meglepő, hogy zombiként mentem végig a 82 körön. Nem is emlékszem mi történt a futam közben, vagy hogy hányadik lettem."

Verseny összefoglalója: